torsdag 26. mars 2009

BOXER OG HESTER

Asafa og Sara


















Stallhunden Rocky


















Å jobbe i stall er supert, synes Rocky. Han er med Sara i stallen hver dag og jobber med travhestene. Han løper ved siden av vogna når Sara kjører hestene og slapper av i sola etterpå.
Man må jo ta det litt med ro også, og ikke slite seg helt ut. Og det er mye å være med på i stallen, han må sjekke at hestene har det bra, prate med alle 2 bente som jobber der og de som stikker innom. Tid til lek med de andre hunden som holder til ved stallen blir et også. Så det er en sliten boxergutt som rusler hjem etter endt arbeidsdag.

3 kommentarer:

Havfruen sa...

Ser ut som Rocky har det som plommen i egget spør du meg:) Må være topp for gutten dette.
Kan tenke meg Sara har med seg en sliten gutt hjem etter arbeidsdagen ja.
Skal ut og gå med Major jeg nå..han kunne hatt godt av noen Rocky-dager:)
Klem herfra

Børge's Blogg sa...

Så ut som han kosa sæ der ja.
Takk for hilsen.
Det blir vel artig når Magne får speilrefleks-kameraet ja.
Hils

Børge

Birgitta sa...

Hei!

Høres ut som et deilig boxerliv! Så grei han er som går så godt med alle!
På søndag skal jeg være med min venninne og hente Ringrevens Mirakel, da skal jeg snuse inn deilig boxerbaby lukt......
Ikveld har jeg trent med jentene mine, lærer dem triks,du kan se bildene på hjemmesiden min i bloggen der.
Jeg prøver å sende denne kommentaren som open id mend det går ikke så jeg sender under min gamle blogg som ikke er i bruk.
God helg.
Birgitta, Tutta og Tia