fredag 20. mars 2009

KLIKKERTRENING

EN SLITEN BROR


















Nå klikkes det ofte her i huset. Jeg har startet med klikkertrenig for alle 4 boxerne her hjemme og det er kjempegøy! Hver kveld holder vi på. Starter selvfølgelig med gogutten Bror, og etter litt startvansker synes han det er topp. Nå kryper han på gulvet, gir hals og har blitt mye bedre til å holde kontakt.

Våre 2 gamle damer er helt rå til å tilby ting, og siden jeg klikket da Mini "dekket" med haka i gulvet, fortsetter hun med det hver gang hun legger seg ned, artig! Hun har trent litt med klikker tidligere, så hun vet litt hva det hele dreier seg om.

Men du verden så slitne de blir, etter kveldstreningen sovner de, og de sover lenge neste dag. Til og med Ridder er sliten. Deilig med slitne fornøyde hunder!

1 kommentar:

Havfruen sa...

Ja livet er slit av og til Bror. Mossan tok med meg på tur kl. 10:00 i dag tidlig. Jeg var så trøtt at jeg luffa bare ved siden av henne. Hun sa jeg var flink..men jeg var bare trøtt.
Nå skal jeg legge meg nede i gangen blant bager og slikt, så jeg er sikker på at jeg blir med på hytta. Vi må møtes snart igjen.
Major`n