fredag 10. april 2009

GUTTA PÅ TUR OG MALING
















































Nok en aktiv dag er snart over for boxere med fart i. Skitur med fatteren på formiddagen og masse lek ute i flere timer etterpå. Det er mye rart som kommer fram når snøen forsvinner og det synes gutta er fryktelig spennende, det graves og rotes under trær og rundt om i terrenget.
Alt må smakes på og lekes med. Men nå har hundene funnet sengene sine, vi ser nok ikke mer til dem reste av kvelden. Jeg har fått lekt meg meg pensel og farger og ble endelig ferdig med bildet jeg har holdt på med lenge.Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

Børge's Blogg sa...

Ser ut som dere kosere dere stort.
Og det du har malt var jo bare helt kjempe-bra !

Kos dere videre

Havfruen sa...

Du er kunstnerisk:)
Hva er det med arbeidshansker og hunder? Major har filler av en her utenfor også:) Flotte boxerbilder!!
Kos dere videre:)

Unknown sa...

WOW, du er jo kjempeflink til å male!!!
Flotte bilder av gutta! Det er godt med slitne boxere når kvelden kommer.
Vi har hatt verdens beste ferie, opplevd masse.
Odessa og jeg var på tur med boxer-klubben i dag, hun er kjempesliten. Kom akkurat hjem etter en lang tur i skogen med Jazzmann. Dobbel trim på meg i dag.
Vi kommer på trening tirsdag. Ses da :)