torsdag 18. juni 2009

VALPETID OG AMMETÅKE

Rød gutt






















Har vært lite søvn de siste nettene og da blir man litt på en snurr. Sjekket valpene før vi dro fra veterinæren, og fant ut av vi hadde 2 hvite tisper, men vi har 1 hvit tispe og 1 hvit hann. Har fått hvilt noen timer i kveld, så nå håper jeg vi er mer oppegående. Deilig for den røde gutten at han får en kompis og slipper å være sammen med bare jenter.
Valpene er ganske store; gutten er på 600 gr og minste valpen er på 500 gr. Gode og runde er de.
Blir tatt bilder av gjengen i morgen.

1 kommentar:

Havfruen sa...

Å Bente...så skjønn han er...Nuspen sin det!!
Ammetåke kan skje den beste!! Gleder meg til fortsettelsen:)

En venninde av meg mente han hadde drukket mye Toddy...rød nese:)

Håper du får tatt gjen søvna, her har Onkel Major funnet roen etter at min mor på 81 har kommet. Hun sier: jeg liker deg ikke so særlig..ikke vet jeg om du er pen eller? Hørt slikt????
Klem fra Majorog Mossan:)