fredag 18. september 2009

VALPENE ER HER

Da har Dixie fått valper, og så langt har det blitt:

3 tigrete gutter
1 hvit gutt med svart lapp over det ene øyet

1 tigret tispe
1 tigret tispe med hvitt

Siden jeg så vidt har sjekket dem må jeg ta et lite forbehold om at alt stemmer, er jo litt i ammetåka også.

Så får vi bare vente og se om Dixie har fått ut alle eller om det er flere småtasser inni magen hennes. Dixie var akkurat så flink som vi trodde, helt lik mamma Mini (Arwen), supermamma'n vår.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Flinke Dixie :)
Selv er jeg i lykkerus!!!
Pappa Jazzmann hilser til alle.

Colgol sa...

Gleder oss til bildene kommer:-D

Equinox sa...

Hoho, så bra -- gratulerer! Gleder meg også til det kommer bilder :)

The world according to Leah sa...

Gratulerer !!
Dixie har gjort en god jobb. Gleder meg til å se bilder av hvalpene.

The world according to Leah sa...

Åh, valpene er søde :o)