tirsdag 29. september 2009

BEXMAS ISAK















I går kveld var I-kullet på vekta, og Isak veide hele 1500 gr. Den minste veide 1350 gr, så alle er skikkelig gode og runde. Dixie serverer trolig føltemelk til de små. Det gjenstår litt før alle har fått opp øynene skikkelig, men til helga har de nok vakre, store øyne alle sammen.
På torsdag skal Linda (som eier pappa Jazzmann)få lov til å komme og hilse på de små, og jeg tror hun gleder seg skikkelig, og det er ikke noe rart, valpene er så vakre og gode og Linda er jo "farmoren" deres.

6 kommentarer:

Havfruen sa...

Skjønner "farmor" gleder seg ja:) Gosh så søt Isak er...

Her stormer det fortsatt, tror Major brygger på en ørebetennelse. Ser han misliker vinden og han går å rister på hodet når vi er på tur...
Kos dåkker videre...

The world according to Leah sa...

Er en anelse sjalu på Linda at hun får møte hvalpene så tidlig :) Linda gi Ira en kos fra oss, og fortell henne at vi gleder oss til å møte henne.
Så søt Isak er.

Hildegunn Prytz Djupdal sa...

Hælledussen.. for et blinkskudd:)

Unknown sa...

Jeg gleder meg vilt til å kose med "barnebarna".
Nydelig bilde av Dixie og Isak.
Ditte Cecilie: Skal gi Ira mange koser fra dere ;) Og så skal jeg ta noen bilder å vise pappa Jazzmann!

The world according to Leah sa...

He, he.... Linda...
Ser ut til at du ikke trenger å gi kos fra oss - Bente mailet og sa vi får komme på besøk, vi også :oD
Gleder oss !

Unknown sa...

Å, det blir sååå koselig!!! Gleder meg :)