torsdag 1. oktober 2009

BESØK PÅ VALPEROMMET

Bexmas Image






















I kveld kom farmor Linda på besøk til valpene, og Ditte og Roy kom for å hilse på Ira. Dixie storkoste seg med masse oppmerksomhet og Ditte hadde med hundegodis til henne, det takket ikke Dixie nei til. Ira sov søtt i armkroken til Ditte og jeg tror Linda var veldig kry over valpene etter Jazzmann og Dixie, tror hun har veldig lyst på en liten gutt, kanskje Image, eller var det Ivar, eller Igor?? Ikke godt å si, de er søte hele gjengen.
I morgen skal jeg legge ut bilder av hver enkelt valp.

4 kommentarer:

The world according to Leah sa...

Vi takker for at vi fikk komme på besøk. Er veldig imponert over at Dixie ikke var det spor skeptisk til fremmedfolk.
Det er meget tydelig at både mamma og hvalpe blir tatt godt vare på hos dere.

Må innrømme at jeg slettes ikke hadde lyst å legge Ira tilbake i valpe kassen igjen. Jeg er totalt bjergtatt av henne. Vi gleder oss til neste gang vi får komme på besøk.

Unknown sa...

Jeg er sååå kry, de er virkelig flotte alle sammen. Jazzmann og Odessa lurte på hvor jeg hadde vært, de snuste lenge på meg.
Takk for at jeg fikk komme på besøk.

Unknown sa...

Å hvor skjønne valper!!!!!:)Glede meg masse til å få se nye bilder av disse skjønne små!Det er ukas høydepunkt;)

Havfruen sa...

Ja kommer farmor og tar seg ut en gutt?? hehe...hun skrev løp og kjøp til meg:) De ser jo helskjønne ut da. Virkelig!! Jeg skal bake eplekake jeg nå, tror Major liker det:)