torsdag 15. oktober 2009

I-KULLET 4 UKER

Nye bilder av I-kullet på hjemmesiden.

4 kommentarer:

The world according to Leah sa...

Det vises godt hvor mye de har vokst siden siste uke. Det går fort nå :o)

Må si jeg ble gledelig overrasket over at Leah (Ira) har sine bestemte meninger om ting allerede nå. Hadde ikke helt regnet med at hun skulle bli fornærmet fordi vi luktet annen hund. Men der kan man bare se LOL
Jeg må vel bare føye meg, og sørge for at huset er vasket fri fra annen hundelukt før hun kommer heim :o)

Havfruen sa...

Har vært inn og sett på vidundrene. Du og du så nydelige. Sa til Gubben i går at senga Major fikk, var så stor at der er det plass til en hund til:) Sånn i tilfelle liksom...men jeg nådde visst ikke inn.
Her tømmes takrenner og vi styrer på. Det meste er på plass nå. Reiser hjem imorgen.
Håper alt er vel med Dixie og knøttene.
Ser over at det er noen som gleder seg:) skjønner jeg meget godt:)

Unknown sa...

De er så utrolig nydelige!! Håper alt er bra med Dixie også.

The world according to Leah sa...

Ja, gleder oss veldig :o)
Er snart tid til å begynne å telle timer og ikke dager til vi kan hente heim Leah :o)

Og ikke bare blir Leah "lillesøster"... fant en fugleunge i redekassen for 1 time siden, så nå blir det travelt, ja :o)