onsdag 7. oktober 2009

OLDEMOR MISCHA

Mischa hilser på Ivar


















Ira og Igor



















I går var vi en liten tur på Boxertreff og fikk hilse på lille Perle (Bexmas Happy) som har blitt en flott liten jente. Ingrid skal sende oss noen bilder av henne siden vi ikke fikk tatt noen i går kveld, været er ikke akkurat det beste her i trøndelag for tiden (hele høst).
I valpekassen går alt fint. Dixie har jur fulle av melk og valpene er fornøyde og sover og sover. I dag fikk oldemor Mischa hilse litt på valpene, og det var spennende, både for valpene og for henne. Mischa liker valpene best når de er små, da slipper hun at de henger etter pattene og biter over alt. Hardt det for en som er oldemor.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Men helledussen, så nydelig dæm e!!
Smelta helt æ no. Bli skummelt å kom på besøk framover, fare for at en blir min.... ;)

KENNEL BEXMA sa...

Da bør du kom ofte, hadde vært så bra hvis en av gutta havna hos dæ!

Havfruen sa...

Åh....hælledussan sier jeg også...har du sett så skjønne de er da..skjønner Linda er svak...jeg får holde meg her i havgapet.

Major har "bræka" i hele natt. Kvalm..så det har vært lite søvn. Men mye gress på morgenturen hjalp.
Mørke boxere er stilig det å ja..
Ha en fin dag, her er det jammen meg vindstille i dag.
Klem:)

The world according to Leah sa...

Bildet at Mischa og valpene.... priceless !!
Sikke store de er blitt :o) Vi gleder oss til å komme på besøk igjen i morgen.
Her begynner alt å være klart for å ta imot Ira.

Ja, Linda... du må hente hjem en av guttene :o)