torsdag 19. november 2009

OMTANKE

Tusen takk til alle dere som har skrevet i gjesteboka, sendt mailer, sms og ringt oss etter at vi mistet Mischa! Slikt varmer, og det er deilig å vite at det er så mange som bryr seg.

Jeg har vært i Molde noen dager og besøkt min eldste datter og samboer. De kjøpte seg hus i sommer og siden alle valpene har flyttet til sine nye hjem var det anledning for meg å reise en tur. Magne fikk svineinfluensa og har vært hjemme, og det syntes Bror og Maya var veldig greit, da slapp de å tilbringe formiddagen alene. Heldigvis ble han ikke kjempedårlig så jeg slapp å reise hjem før tiden.
Molde er en fin by omkranset med vakker natur, og jeg storkoste meg under oppholdet. Men gjett om Bror og lille Maya ble glade over å se meg igjen, de har vært klistret til meg etter at jeg kom tilbake. Nå ligger de begge på rygg i gulvet foran meg og leker seg, Maya har masse energi som må ut og Bror er en fin lekekompis.

3 kommentarer:

Havfruen sa...

Sikkert godt å ta seg en tur også etter valper hadde forlatt redet. Bror er en stødig gutt og ha for Maya nå, han er vel flink med henne tenker jeg. Så Magne fikk svineriet han da ja...får håpe du berger da. Her tror jeg basillene blåser bort:) Har hatt noen fantastiske dager her siste tiden. Sol og nesten ikke vind. Helt utrolig.
Kos deg Bente, hils i heimen. Her har vi garderobe nå..herlig å finne yttertøyet sitt:) Major hilser:)

Unknown sa...

Det er tungt når man må si farvel til noen man er så glad i.
Godt å komme seg bort en tur, du har jo hatt nok å gjøre den siste tiden. Vi møtte Ivar på tirsdag, han er helskjønn!! Gleder meg til å se Maya igjen også.
Håper du holder deg frisk nå da :)
Hilsen Linda, Jazzmann og Odessa

The world according to Leah sa...

Godt å høre at du hadde noen fine dager i Molde. Å komme litt bort etter denne hektiske perioden, både med valpene og Mischa.

Tenker både Magne og hundene synes det var godt å få deg heim igjen. Håper han snart er helt på fotene igjen.

Her svinger dagene mellom at Leah leker monsterbarn og englebarn :o) så vi har nok å henge fingrene i. Livet er i hvert fall ikke kjedelig etter at hun kom i hus.