onsdag 11. august 2010

BEXMAS GANDALF (BROR) 3 ÅR

Nuch Bexmas Extra og meg















Jippi, i dag har jeg bursdag! 3 år er jeg og mamma sier at nå må jeg begynne å bli litt voksen, men hvorfor det da, jeg har det fint som jeg har det!!!????
Hun sier vi må starte med litt mer lydighetstrening, for nå hører jeg ikke etter hele tiden lenger, ja ja, trening er gøy det, så får vi se om jeg gidder å høre etter da.
Har startet bursdagen med litt soling i hundegården sammen med Maya, så får vi se hva dagen bringer videre. Regner med at mamma har laget kake til meg, nam nam. Hilser til alle mine søsken og håper dere får en flott dag! Klem fra Bror

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Bror!
Gratulerer så mye med dagen. Håper du får en flott dag!

Hilsen Bajas & Max:)

Havfruen sa...

Velkommen etter:) og masse grattis med dagen! Voksen? Hva er det? Har jeg aldri hørt noe om...
Håper mora di baker kake, det fortjener du!!
Ha en super bursdag!!
Major`n

Eva sa...

Gratulerer med dagen, Bror!

Hilsen Pippi

Unknown sa...

Hei!
Grattis med dagen, Bror!! Håper du har hatt en fin dag og at Maya ikke tok all kaken....:))
Hilsen Jazzmann og Odessa

Silje E. Martinsen sa...

Grattis på dagen flotte Bror! Du er nok et eksemplar av boxer som aldri blir voksen ;)

Hilsen Silje og Emma (straks 10mnd)