torsdag 11. februar 2010

2 KJEKKE GUTTER

Bexmas David (Dylan)





















Nuch Bexmas Draco (Bono)






















Brødrene Bono og Dylan har nå blitt 4 år, men er like barnslige for det og de synes det er topp å leke sammen.
Maya kommer seg også etter kennelhosten og det er kun en sjelden gang at hun hoster litt, men ellers er full fart. Bror ser ut til å holde seg frisk, det er supert!
Til de som lurer på om jeg fikk tildelt et gammelt øk på siste ridetime, så var det ikke det, men en flott Frieservallak på 6 år. Heldigvis er han en stor, rolig gutt og ridetime gikk fint for min del. Men en av de andre deltakerne falt av sin hest da den ble plutselig sprang ut, og det så ikke særlig godt ut. Men hun kom seg opp på hesten igjen og fortsatte, det var tøft gjort!
Nå har jeg bestillt meg sikkerhetsvest i tilfelle jeg faller av, men håper selvfølgelig at jeg klarer å holde meg i salen.
Her er link til ridesentret og bilder av hestene. Jeg har ridd Hero, Sjakk og Mummitroll.

I morgen er det flere som drar til Letohallen, skulle gjerne vært der vi også, men har ikke anledning denne gangen. Maya ønsker pappa Jazmann lykke til og vi ønsker både han og Enya, Odessa, Lotte, Emma og andre kjente lykke til!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Kjekke gutter ja:) Og jeg tviler på om de noen gang blir voksne...he he, boxere er herlige!!
Godt å høre at Maya er bedre og at Bror står over sykdom.
Du er skikkelig tøff som hiver deg på hesteryggen. Jeg var ei skikkelig heste-jente i tenårene, men nå er jeg noe skeptisk til disse store dyrene. De er så uberegnelige synes jeg.
Det blir spennende i helga - gruer meg litt og :)
Ha ei god helg alle sammen

Kennel Trollsvingen sa...

Hehe - hærlig!! :) Flotte gutter!! Og Bono har selvfølgelig en spesiell plass i hjertet siden han er pappa til vårt første kull :) Blir Boxer noen gang voksen da??? Så flott at Maya er på bedringens vei - da er det ikke sikkert det ble så ille.... det er jo noen som jammen meg hoster og står idet i et par måneder.... :(

Takker for lykke-ønskninger til helgen! - VI gleder oss til å konkurrere med Maya også :)

Klem klem!

Silje E. Martinsen sa...

takk for hilsen til oss :) vi er veldig spent men gleder oss mest bare til å se hvordan Emma syns det er å være der. Hun er av et HELT annet kaliber enn Egon var, det har sine fordeler og ulemper ;) men vi syns hun er helt fantastisk som hun er og ville ikke byttet med noe annet.

Kjempefint bilde av pappa Bono, syns han er så kjekk en kar, og jeg ser helt klart flere fine trekk Emma har fått fra han!

Jeg er faktisk misunnelig på at du er og rir en gang i uken, jeg er jo egentlig fremdeles en skikkelig hestejente men tiden og pengene strekker ikke til akkurat denne tiden. så derfor får også Emma mye fritid fra min side for jeg liker å ha noe å pusle med (brenne for heter det vel heller).

godt å høre dere snart er friskmeldt, så sees vi en annen gang! Kjempeflotte hester forresten! lykke til videre så hører du vel fra oss etter lørdagen ;)