torsdag 4. februar 2010

BEXMAS IBENHOLT (MAYA)




































































Tok noen bilder av lille Maya i kveld, hun satt så god og sliten i stolen min. Hun og Bror fikk seg en lang tur i kveld og er nå i hvilemodus. Ellers så er det ikke så mye spennende som skjer her i Bexmahuset for tiden, vi trener både Maya og Bror, og Maya skal om ikke lenge delta på Grunnkurs. Senere skal de begge 2 på Blodsporkurs, og det gleder vi oss til.
Jeg er på ridekurs en gang pr uke og det er artig og skummelt, og denne uka ble det traving på oss, og en ufrivillig galopp på meg (selvfølgelig). Hesten jeg red er en araber med masse fart (skylde på andre!!!), så neste gang håper jeg å få tildelt et gammelt øk.
Heldigvis er det ikke så kaldt ute lengre, og sola skinner så godt om dagene, så nå er det deilig å være ute med hundene.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hun er så nydelig, blir både rørt og stolt!!
Jeg har også to som er rimelig slitne i kveld. Ble endelig en skikkelig skogstur - i dagslys (har vært på kurs i dag, så jeg kom hjem litt tidligere enn vanlig).
Vi ses vel på lørdag :)

Silje E. Martinsen sa...

Maya er kjempenydelig :) hun har vokst mye siden jeg så henne nå!
Emma veide 13.4 kg på mandag, men storesøster Anya(Tinka) er blitt større!
syns det er så tøfft at du har begynt å ri Bente, jeg får ikke sagt det engang ;)
Jeg og Emma har ikke fått trent så mye på utstillingsløping med andre til stede, så vi får ta det litt som det kommer, jeg får ta med de beste godbitene jeg finner og håpe hun lar seg overbevise om at JEG også er spennende iblant ;)

det er en ustilling i trondheim i sommer som jeg har veldig lyst til å komme på, så da sees vi kanskje :)
vi har også meldt oss på en utstilling her i Bergensområdet i Mars så vi får nok litt trening på utstilling også med tiden.

Vi skal på en stor bane og trene med noen andre hunder imorgen, håper på sol og fint vær så det ikke er så kaldt, det blir korte uteturer om dagen ja, og Emma syns det er litt trist tror jeg for det er så spennende ute! kulden er et problem, men saltet overalt er et annet...

god helg!